Οι λόγοι για τους οποίους μπορεί να προκύψει σφάλμα κατά την πληρωμή, ποικίλουν λόγω πληθώρας παραγόντων:
1. Μη επαρκές υπόλοιπο: εάν δεν υπάρχει υπόλοιπο στον τραπεζικό λογαριασμό ή το όριο της κάρτας έχει εξαντληθεί, η πληρωμή δεν θα ολοκληρωθεί.
2. Λάθος στοιχεία κάρτας: εισαγωγή λανθασμένου αριθμού κάρτας, ημερομηνίας λήξης, κωδικού CVV ή άλλων στοιχείων.
3. Έλλειψη ενεργοποίησης 3D secure: ορισμένες διαδικτυακές πληρωμές απαιτούν επιβεβαίωση μέσω 3D Secure (π.χ. με χρήση κωδικού SMS). Εάν δεν έχει ενεργοποιηθεί αυτή η δυνατότητα, η πληρωμή μπορεί να απορριφθεί.
4. Προβλήματα δικτύου ή συσκευής: εάν υπάρχει πρόβλημα με τη σύνδεση στο διαδίκτυο ή τη συσκευή που χρησιμοποιείται για την πληρωμή, η συναλλαγή μπορεί να μην ολοκληρωθεί.
5. Προσωρινά τεχνικά προβλήματα: η πλατφόρμα ή η τράπεζα ενδέχεται να αντιμετωπίζει τεχνικά προβλήματα, τα οποία εμποδίζουν την ολοκλήρωση της συναλλαγής.
Αν εξακολουθείς να αντιμετωπίζεις πρόβλημα, μπορείς να δοκιμάσεις να χρησιμοποιήσεις διαφορετικό τρόπο πληρωμής ή να επικοινωνήσεις με την τράπεζά σου για περαιτέρω βοήθεια.