- Επικοινωνία με τον κατασκευαστή: επικοινώνησε απευθείας με το εξουσιοδοτημένο service της εκάστοτε εταιρείας και ενημέρωσε για τη βλάβη. Είναι απαραίτητο να έχεις κρατήσει το παραστατικό αγοράς. Αν δεν το έχεις, εντόπισε την παραγγελία σου και κατέβασε την απόδειξη απευθείας από τον Λογαριασμό σου.
- Διάγνωση και επιδιόρθωση: αν η βλάβη καλύπτεται από την εγγύηση, θα αναλάβουν την επισκευή του προϊόντος χωρίς κανένα κόστος για εσένα.
- Αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων: αν το προϊόν δεν μπορεί να επισκευαστεί, πραγματοποιείται αντικατάσταση ή πίστωση της αξίας του.
- Χρόνος επισκευής: η επισκευή/αντικατάσταση ολοκληρώνεται εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.
- Δικαίωμα για επισκευή εκτός εγγύησης: αν η εγγύηση έχει λήξει, έχεις το δικαίωμα να ζητήσεις επισκευή επί πληρωμή ή να απευθυνθείς σε ανεξάρτητο τεχνικό.
Τι πρέπει να κάνω όταν προϊόν που βρίσκεται σε εγγύηση, παρουσιάσει βλάβη;
Magda Telliou
Δεν βρήκες αυτό που ψάχνεις;
Υποβολή αιτήματος