Ανεπιτυχής προσπάθεια παράδοσης από την μεταφορική εταιρία, τι πρέπει να κάνω;

Αν η μεταφορική εταιρεία ήρθε για να παραδώσει το δέμα αλλά δεν κατάφερε να σε εντοπίσει, ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:

1.Επικοινώνησε με τη μεταφορική εταιρεία: επικοινώνησε μαζί τους και ενημέρωσε ότι δεν κατέστη εφικτή η παράδοση.

ΕΛΤΑ Courier: 801 11 83000 και https://www.elta-courier.gr/search.asp
Speedex: 801 11 00011 και http://www.speedex.gr/isapohi.asp
ACS: 210 81 90 000 και https://www.acscourier.net/el/widget/web/greece/track-and-trace/-/ACSCustomersAreaTrackTrace_WAR_ACSCustomersAreaportlet
Courier Center: 210 75 12 000 και https://www.courier.gr/track
Box Now: 211 10 05 304 και https://boxnow.gr/en
Γενική Ταχυδρομική: 210 4851100 και https://www.taxydromiki.com/track

2.Επαναπρογραμματισμός παράδοσης: μπορείς να προγραμματίσεις μια νέα ώρα παράδοσης που σε εξυπηρετεί καλύτερα.
3.Παραλαβή από σημείο εξυπηρέτησης: αν επιθυμείς ζήτησε να παραλάβεις το δέμα από ένα κοντινό σημείο εξυπηρέτησης της εκάστοτε εταιρείας.
4.Εξέτασε το σημείωμα: αν η μεταφορική εταιρεία άφησε σημείωμα (notification slip), μπορεί να περιέχει πληροφορίες για τα επόμενα βήματα, όπως νέα ημερομηνία παράδοσης ή το σημείο όπου μπορείς να παραλάβεις το δέμα.



Δεν βρήκες αυτό που ψάχνεις;
Υποβολή αιτήματος